ROA Gestiune Generală

Managementul inteligent al stocurilor pentru eficiență maximă în aprovizionare și distribuție

ROA Gestiune generala este o componentă importantă a sistemului. Pentru eficiența maximă, ea trebuie utilizată împreună cu ROA Financiar-Contabilitate cu care se integrează perfect, datorită formulelor contabile automate pe care le conține. Operarea în programul de gestiuni are efecte contabile directe ce se gestionează cu ajutorul programului de contabilitate, într-un sistem riguros de corelare și verificare continuă.

Avantaje

Utilizarea programului ROA Gestiune generală conduce la:

creșterea eficienței generale a gestionării stocurilor
diminuarea cheltuielilor cu gestiunea stocurilor
creșterea vitezei de operare a evenimentelor
reducerea și controlul stocurilor fără mișcare
reducerea aprovizionării supranormative
evidențierea clară și în timp real a mișcării stocurilor
controlul și corelarea permanentă a stocului cantitativ cu valoarea acestuia

Aria de aplicabilitate

ROA Gestiune generală poate gestiona magaziile existente în cadrul oricărui tip de firmă - de comerț, servicii, producție, sau alte categorii, facilitând utilizarea tuturor metodelor de gestiune a stocurilor.

Organizarea

Organizarea programului de gestiune este intuitivă, atât pentru contabilul experimentat cât și pentru operatorul fără studii de contabilitate.

Este alcătuit din 6 pagini reprezentând grupe ale clasei III-"Conturi de stocuri și producție în curs de execuție" din planul de conturi.

Formule predefinite

Sunt predefinite un număr de peste 300 de formule (seturi de note) contabile uzuale. Acest lucru aduce mari beneficii firmei.

Pentru Gestionari

Nu trebuie să aibă studii de contabilitate, pentru a opera documentele primare, atât cantitativ cât și valoric.

Pentru Contabili

Nu trebuie să opereze marile cantități de documente provenite din gestiuni, ci doar să verifice corecta lor introducere.

Producerea documentelor

Foarte importantă este capacitatea programului de a facilita producerea rapidă a documentelor primare, atât în format electronic cât și pe hârtie în formularele obișnuite:

Documente de intrare
  • NIR-uri
  • Facturi de achiziție
Documente de consum
  • Bonuri de consum
  • Bonuri de retur
  • Bonuri de transfer
Documente de vânzare
  • Facturi de vânzare
  • Facturi de retur marfă
  • Avize de însoțire
  • Producerea documentului primar pe hârtie și a celui electronic se petrec aproape simultan
  • Formularul electronic are atât efecte cantitative asupra stocurilor cât și efectele contabile corespunzătoare
  • Generarea și tipărirea rapoartelor și formularelor este independentă de configurația hardware

Facilități

ROA Gestiune rezolvă problemele legate de:

definirea articolelor împreună cu atributele lor
gestionarea datelor privind intrările de articole în stocuri
gestionarea cantităților de articole în stoc detaliată după criterii multiple
înregistrarea ieșirilor din gestiune pe baza mai multor metode de evaluare
înregistrarea consumurilor de materiale pe lucrări
înregistrarea vânzărilor de mărfuri pe contracte
înregistrarea intrărilor și ieșirilor de articole pe secții
vizualizarea situației stocurilor pe perioade definite
obținerea rapidă a informațiilor asociate unui articol
producerea unui istoric complex al evenimentelor